Film İndir Film Seyret

24 Şubat 2009 Salı

"DELİKANLIM" "İmparator"u Dövdü

Akşam saatlerinde gelen bir telefonla kuruldum tv karşısına. Yıllar yılı deliliğini, dürüstlüğünü, samimiyetini sevdiğim Yıldız Tilbe canlı yayında İbo Show’daydı. Malum, sözkonusu Yıldız ve canlı yayın olduğunda pek çok eğlenceli doğaçlama yaşanabilirdi. Yine öyle oldu. Yıldız, sahnede kendi şarkılarını, dillere yapışmış aynı şarkıları söylemekten sıkılmış olacak ki canlı yayınlarda ve gittiği mekanlarda farklı eserleri seslendirmekten daha büyük haz duyuyordu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bak yıldız hanım ismim fethi gürsoy senın telıne dokunanı sılerız tabı gerekırse helal san heykelın dıkılcek bırgub ama sen gormuceksın ama ben ve gürsoy ailesi arkandayız senden rıcam bır kere olsun cıplak gozle goreyım senı senın hayranın cok sende farkındasın ama benım canım bır tane olmezsın dımı ne olur sen bır delılık yap benımkle bır kere bulus sevıyorum senı tapıyorum sana zeytınburnundayım hergun senı gormek hayalınle yasıyorum bırıcıgımızsın bızım 05392900655